Veelgestelde Vragen (FAQ List)

Veelgestelde Vragen (FAQ List)


Kun je bestellingen afhalen?
Ja dat kan, echter alleen op afspraak. Wij hebben geen winkel en zijn niet altijd op kantoor aanwezig. Vandaar dat het beter is een afhaalafspraak te maken. Indien U een bestelling plaatst, kunt U aangeven dat U deze wenst af te halen. Wij contacteren U zodra wij de goederen binnen hebben en maken dan een afhaalafspraak met U. Afhalen kan ook buiten kantooruren! Betaling bij afhaling is altijd contant. Wij hebben bij afhaling geen mogelijkheden om bankcontact of creditkaart te accepteren.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar hoor niets meer van Netintro (geen goederen, geen mails). Wat is er aan de hand?
Indien U een bestelling plaatst bij ons, zult U altijd automatisch een bevestigingsmail ontvangen op de door U opgegeven e-mail adres. Indien dit niet het geval is, is er bij de bestelprocedure iets misgegaan. Wij verzoeken U in dit geval contact met ons op te nemen, best via e-mail. 
LET OP: SPAM filters zien de automatisch gegenereerde mails van ons als mogelijk SPAM mail aan. Kijk daarom tevens uw SPAMbox na, en zet netintro.be in uw veilige lijst (vraag eventueel uw leverancier van de anti-spam software na hoe dit moet, of kijk op hier).

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben voor de levering?
Indien U dan niet thuis bent, wordt er een kaartje in de bus achter gelaten, met daarop de gegevens van het pakket en waar U het eventueel kunt halen (postkantoor). Ook is het mogelijk om  met  de Post telefonisch een nieuwe afleverafspraak te maken.