Service

Service


Service staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom verkopen wij alleen officieel voor de Belgische markt geimporteerde apparatuur. Hierdoor bent U gewaarborgd van de garantie en de service door de officiele importeur voor Belgie en Luxemburg.

GSM vervangservice
Uw GSM is defect, gestolen of verloren. Indien U uw toestel bij ons besteld heeft, krijgt U tijdens de raparatieperiode van ons een gratis vervangtoestel tot uw beschikking. En is het toestel van uw keuze niet op voorraad, dan mag U na bestelling van uw toestel tot de levering van een vervangtoestel gebruik maken. Zo blijft U bereikbaar! Het vervangtoestel kan na afspraak afgehaald worden bij ons.

Qtek - HTC service
Voor support aan Qtek en HTC toestellen kunt U terecht op de website http://www.htc.com/nl/support.aspx. Ook kunt U telefonisch contact opnemen met de klantenservice: 02/4040616. De toestellen van HTC worden geleverd met een garantie van 24 maanden, inclusief een collect&return service. Ingeval van een defect kunt U uw probleem registreren via de reparatieservice van HTC op de website www.eurotwice.be.  U krijgt dan de nodige instructies en het toestel wordt dan bij U afgehaald en gertourneerd.


Sonim Technologies is de leverancier van ’s werelds meest robuuste, waterdichte mobiele telefoons, speciaal ontworpen voor mensen die werkzaam zijn in gevaarlijke, en veeleisende omgevingen. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, de Sonim toestellen worden ondersteund met een drie-jarige, uitgebreide garantie, die niet alleen productieschade dekt, maar tevens schade door ongelukken.
Heeft u vragen over uw Sonim toestel dan kunt u contact opnemen met ons klanten contact centrum via Tel: 0800/0224233 of support_benelux@sonimtech.com.Uitgebreide ondersteuning, downloads en instellingen kunt u vinden op www.sonimtech.be/support/.

Garantie voorwaarden
Voor de garantie voorwaarden verwijzen wij u naar de voorwaarden zoals opgenomen in de gebruikers handleiding. Sonim en SBE behouden zich het recht voor om kosten in rekening te brengen als een geretourneerd product in overeenstemming met de in de gebruikers handleiding opgenomen voorwaarden niet onder de garantie blijkt te vallen.

Reparatie van de handset:
In de Benelux verzorgt SBE in Bornem (België) de aftersales voor Sonim. Houd er rekening mee dat uw persoonlijke instellingen, downloads en andere informatie verloren kunnen gaan wanneer uw Sonim-product wordt gerepareerd of vervangen. Sonim en SBE aanvaarden geen enkele verantwoordelijkheid voor verloren informatie van welke aard dan ook en zal u geen vergoeding geven voor een dergelijk verlies. U moet altijd back-ups maken van alle informatie die is opgeslagen op uw Sonim-product, zoals downloads, agenda’s en contactpersonen, voordat u het Sonim-product inlevert voor service.
Voor een snelle afhandeling van de reparatie dient u een kopie aankoop bewijs, (beknopte) klacht omschrijving en uw contact gegevens bij te voegen. Wij verzoeken u alleen accessoires of batterij bij te voegen als de klacht hieraan gerelateerd is. In geen geval de SIM of geheugen kaarten meesturen. Als klant dient u zorg te dragen voor een deugdelijke verpakking. U kunt uw Sonim toestel voor service direct aanbieden bij SBE.

SONIM – SBE
Rijksweg 19 | B-2880 Bornem
België
Telefoon: 03/7403540

TomTom
Indien U tijdens de garantieperiode een probleem heeft met uw TomTom toestel, dan kunt U contact opnemen met TomTom via de website www.tomtom.com. Via SERVICE kunt U nadat U aangemeld bent, proberen het probleem op te lossen door een zoekopdracht in te geven. Indien uw probleem niet opgelost is, kunt U uw probleem voorleggen aan TomTom. Normaal wordt uw mail binnen 2 werkdagen beantwoord. In geval uw toestel gerepareerd dient te worden, wordt er een serviceprocedure opgestart. Uw toestel wordt dan afgehaald en binnen 10 dagen gerepareerd terug gezonden. 
Natuurlijk mag U indien U het toestel via ons aangekocht heeft, ons altijd contacteren.